Sunday 6 September 2015

Ferra Is Back!

Assalamualaikum & Hai.


Well, it’s being so long aku tidak menulis and syukur Alhamdulillah, terbuka juga hati ini untuk menulis lagi. Haa.. Gittew. Bagi aku yang bergelumang dengan dunia engineering for 8 years lebih kurang macam tu, sebenarnya menulis adalah tidak mudah kerana aku memang tidak didedahkan dengan bahasa-bahasa indah dan jika penggunaan bahasa aku yang sedikit kaku, I’m so sorry dear!  

Okey, for the very first for me, menulis adalah satu cara kita nak all out perasaan kita bila mana apabila tiada gegendang sudi mendengar, apabila satu kerdipan mampu mengugurkan mutiara-mutiara  jernih, apabila hati berkecai berkepingan berterbangan berselerakan bertaburan  dan apabila.. apabila.. dan apabila.. Too many reasons!

And me, I’m writing just to share what I feel, where I go, who I befriend  and want to make new friends also.  J

Oh ya, tunggu cerita saya ke Pulau Kapas, Terengganu nanti!
Till then.

Lot of loves,

Shafarahhusna, 7 September 2015



3 comments: